كوشاكوشا، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

كوشا فرشته تكرار نشدني زندگي ما

برای عاطفه عزیزم

1390/1/10 19:25
نویسنده : آتنا
431 بازدید
اشتراک گذاری

     برای عاطفه... خواهر کوچک همیشه مهربان و تکرار نشدنی ام

برای تو می نویسم اینبار عاطفه عزیزم به بهانه سالروز تولدت...

برای توخواهر دوست داشتنی ام و یگانه خاله مهربان کوشا...

برای تو که یادآور تمام خاطرات و احساسات خوب کودکی ام  هستی؛احساساتی که خاطره شان منحصر به من و تواست و دیگر هیچ...

کودکی خوب تکرار نشدنی مان...خنده های یواشکی... قهر کردن هایمان یادت هست ؟به ساعتی تماما فراموش می شد.

هنوزعاشق اون بستنی های یخی که خودمان درست می کردیم تا ظهر تابستانمان را کودکانه جشن بگیریم هستم...

اینروزها که می بینم کمتر از من و حمید عزیزم نیست این لحظه لحظه شمردن هایت برای رسیدن کوچولوی مسافر عزیزمان عاشقانه تر دوستت می دارم و چه خوشبخت است این مسافر کوچک به خاطر وجود خاله ای اینچنین مهربان...

خداوند را بی نهایت شاکرم به خاطر حضور گرم و سبزت درزندگیم...

خداوند نگهبانت باد... دوستت دارم...تولدت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)