كوشاكوشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

كوشا فرشته تكرار نشدني زندگي ما

سونوگرافی چهار بعدی

1389/12/22 22:45
نویسنده : آتنا
651 بازدید
اشتراک گذاری

     چند روزه که من و بابا حمید برای رسیدن امروز روزشماری می کردیم چون قرار بود بریم سونوگرافی و دوباره شما عزیز دلمون رو تو صفحه مانیتور ببینیم و با شیطنت های شما کلی حال کنیم این چهارمین سونوگرافی بود که انجام دادم اولیش که تو هفته 6 بود و شما اندازه یه عدس بودی اما با همون اندازه خیلی خیلی کوچیک یه قلب تپنده خوشگل داشتی...

اما امروز قرار بود سونوگرافی چهاربعدی انجام بدم برای همین خیلی هیجانزده بودم چون دیگه تا حدود زیادی صورت خوشگلتو می تونستم ببینم...

تا ساعت 30/5 هزار بار ساعتو چک میکردم که یه وقت دیر نرسیم...

خلاصه دوباره همون اتاق سونوگرافی دکتر فریور فرزانه و من وبابا حمید مهربون ویه نی نی خابالو که  بر خلاف سونوگرافیهای قبلی این بار فقط یه بار اونم به زحمت از خواب نازش بیدارشد و یه کم چشمای خوشگلشو باز کرد ... الهی قربونت برم کوچولوی 30 هفته و 5 روزه من با وزن 1550 گرم و قد  سانت که دو تا لوپ خوشگل گرد اینور و اونور صورتت هست با دوتا چشم درشت ...دوستت دارم فرشته تکرار نشدنی من... آغوش مامان برای بغل کردنت بی تابی می کنه عزیزدلم ... دیگه از امروز هر شب فیلم سونوگرافی شما رو می بینیم و غرق لذت میشیم  و به جای نگاه کردن به عکس نی نی های خوشگل به دو تا قاب عکس کوچولویی نگاه می کنیم که عکس کوشای عزیزمون توش خودنمایی میکنه و دل ما روهر لحظه ضعف می بره...

و خداوند نگهبانمان باد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)