كوشاكوشا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

كوشا فرشته تكرار نشدني زندگي ما

اولین حرکت کوشا تو دل مامانی

1389/10/18 22:37
نویسنده : آتنا
224 بازدید
اشتراک گذاری

     کوشای نازنازی؛ چند هفته ای میشد که مامان مدام منتظر حرکتت بود ولی هیچی احساس نمی کرد با اینکه شما الان چندین هفته است که تو دل مامانی حرکت می کنی ولی مامان هیچی هیچی احساس نمی کرد تا اینکه امروز بالاخره یه حرکت آروم رو حس کردم وای که چقدر کیف داره... 

امروز با یه سری از دوستای نی نی سایتی که اکثرشون یه نی نی نازنازی مثل من تو دلشون دارن قرار داشتم که حسابی بهم خوش گذشت تو راه برگشت تو تاکسی بودم که یه دفعه حس کردم یه طرف شکمم سنگین تره از طرف دیگه شده و یه چیزی تو شکمم قلمبه شده ... خلاصه این جوری بود اولین حرکت قابل احساس شما تو دل مامانی الهی قربونت برم فکر کنم بستنی خیلی دوست داری چون مامان با دوستاش امروز یه بستنی خیلی خوشمزه خورد فکر کنم حسابی کیف کردی و بعدش بالا پایین پریدی ...

امروز سالگرد آشنایی من و بابایی هم هست و من حرکت شما رو تو این روز خیلی خیلی خاص به فال نیک می گیرم ...هجدهم دی امسال شاید یکی از بهترین هجدهم دی های زندگی من باشد ... خدایا سپاس بی نهایت سپاس ...

و خداوند نگهبانمان باد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)