كوشاكوشا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

كوشا فرشته تكرار نشدني زندگي ما

آزمایش غربالگری

1389/8/19 22:40
نویسنده : آتنا
1,382 بازدید
اشتراک گذاری

     نی نی خوشگل ما سالمه سالمه خدایا شکرت...

امروز برای انجام آزمایش غربالگری که نوعی سونوگرافی و آزمایش خون برای تشخیص ناهنجاری مادرزادی سندروم داون هست با بابایی رفتیم بیمارستان پارس تو خیابان بلوار کشاورز همون خیابونی که با من و بابایی ازش کلی خاطره داریم...

اول رفتیم قسمت سونوگرافی که سونوگرافیست یه آقای جوون خیلی جدی بود به محض اینکه تو مونیتور دیدمت همه اندامهاتو دیگه می تونستم تشخیص بدم سر خوشگلتو دست و پاهای خوشگلتو حتی بینی کوچولوتم دیدم مدام از این ور به اون ور می رفتی بابا حمید با تعجب از دکتر پرسید بچه خودش تکون می خوره یا شما ذستگاه رو تکون میدین؟!؟ که آقای دکتر گفتن خود جنین داره تکون می خوره... شیطووووووووووووووووووووووون

من نگاهم یه لحظه به مونیتور بود یه لحظه به چشمای بابایی که پر از اشک بود ...همون اشک شادی که خیلی معروفه و من بارها و بارها این اشکها را تو چشمهای همیشه نگران مامان و بابام دیدم تو چشمهای مهربون خواهرم دیدم و اولین بار تو چشمهای قشنگ حمید عزیزم دیدم و تمام وجودم غرق لذت شد...

آقای دکتر اطمینان دادن همه چیز خوبه خوبه بعد من ازشون خواهش کردم جنسیتت رو بگه که گفت برای جنسیت خیلی زوده ولی احتمالا 80% پسره......دوستت دارم مامانی

بعدش آزمایش خون دادم که خون رو برای انجام تست های دقیقتر می فرستن آلمان و سه هفته دیگه جوابش رو میدن...

و خداوند نگهبانمان باد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)