كوشاكوشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

كوشا فرشته تكرار نشدني زندگي ما

نی نی9 میلی متری ما

1389/7/6 22:42
نویسنده : آتنا
320 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ٩ میلیمتری مامان

    امروز ٦ مهر با همسری رفتم برای اولین ویزیت، مطب خانم دکتر هایده سمیعی تو کلینیک بیمارستان لاله، خانم دکتر مثل همیشه مهربون و خوشرو بود و بعد از دیدن جواب آزمایش به من و بابایی تبریک گفت بعد برام یه سری آزمایش و سونوگرافی نوشت وگفت از الان تا سه هفته دیگه می تونم برم برای سونو و تاکید کرد خوردن قرص اسید فولیک را همچنان ادامه بدم البته من یه چند ماهی میشه که خوردنش رو شروع کردم، از انجایی که من و بابایی برای دیدن شما خیلی عجله داشتیم بلافاصله رفتیم برای سونوگرافی اولین سونوگرافی شما رو آقای دکتر فرید توفیقی انجام داد خدا رو شکر همه چی عالی بود و تو کوچولوی ٩میلی متری ما با یه قلب خوشگل باور من رو برای مادر شدن صد چندان کردی؛ بابا حمید با یه لبخند شیرین گنده رو لباش چشم از صفحه مونیتور دستگاه سونوگرافی بر نمیداشت....

از این به بعد هر سه هفته باید برای چکاب برم دکتر...

خدایا بابت بهترین هدیه زندگیم شکرت....

و خداوند نگهبانمان باد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)