كوشاكوشا، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

كوشا فرشته تكرار نشدني زندگي ما

این روز های آخر سال...

1389/12/28 11:33
نویسنده : آتنا
641 بازدید
اشتراک گذاری

    همیشه عاشق روزهای آخر سالم عاشق اینکه برم تو خیابان و به شور و حال مردم برای خرید سال نو نگاه کنم  ...

نگاه کنم به تنگای ماهی جلوی درب مغازها به ظرفای  سبزه وگلدانهای بنفش و صورتی سنبل ها ...

نگاه کنم به ظرفهای بسته بندی شده سنجد و سمنو...

نگاه کنم به صورت شاد بچه ها که فقط منتظرن سال تحویل بشه تا بتونن کفشای نو و لباسای نویی که خریدن رو بپوشن...

عاشق چیدن سفره هفتسین ...

عاشق این روزهای پر کار و پر از جنب و جوشم ...من عاشق روزهای آخر سالم...

خدایا دعا می کنم امسال هم سالی مملو از سلامتی و شادی برای مردم سرزمینم و برای آنان که دوستشان دارم باشد...

دعا می کنم لذت مادر شدن رو به تمام زنان سرزمینم که آرزویش را دارند بچشانی...

دعا می کنم کمکم کنی و مرا یاری کنی تا مادری لایق و همسری شایسته وفرزندی سپاسگزارو خواهری دلسوز باشم.

و خداوند نگهبانمان باد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)